Insight          Sudly            ShareWallet                                                                            

Menu Close

ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВИЙН СУДАЛГАА

Хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаанаас та өөрийн зорилтот хэрэглэгчдийнхээ зан байдлыг илүү танин мэдэх бөгөөд тэдний сонирхол, худалдан авалт хийхдээ чухалчилдаг хүчин зүйлс, амьдралын хэв маяг, хэрэглээний онцлог, шийдвэр гаргалт зэргийг олж мэдээрэй.

ЗОРИЛТОТ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ОНЦЛОГ

Нас хүйс, орлого, боловсрол, байршил, сонирхол, шашин шүтлэг зэрэг зорилтот хэрэглэгчийн шинж чанаруудаас хамаарч ямарваа нэгэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг авах, хэрэглэх байдал өөр өөр байдаг. Энэхүү ялгаатай байдал тус бүрийг таньж мэдснээр тухайн сегментэд тохирсон маркетинг, идэвхижүүлэлт болон бусад борлуулалтын үйл ажиллагааг явуулахад илүү оновчтой болгох юм.

ШИЙДВЭР ГАРГАЛТАД НӨЛӨӨЛӨГЧ ХҮЧИН ЗҮЙЛС

Худалдан авалтын шийдвэр гаргахад нөлөөлөгч үнэ, чанар, брэндийн нэр хүнд, сурталчилгаа гэх мэт хүчин зүйлсийг тодорхойлж хэрэглэгчдийн ач холбогдлын түвшинг шинжилснээр бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ хэрэглэгчдийн хүсэлд нийцүүлэн илүү сайжруулах боломжтой.

Монгол Улс, Улаанбаатар хот-13311, Баянзүрх дүүрэг, 25-р хороо,

Нарны зам, Маргад хотхон, 80-02 хаус

Бидэнтэй холбогдох

marketing@g-insight.mn