Insight Sudly ShareWallet
EN
Концепт тест судалгаа нь шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, маркетингийн санаа, брэндийн концепцийг хэрэглэгчдэд танилцуулж, тэдний хүлээлт, хандлагыг үнэлэх аргачлал юм. Энэ судалгаа нь зах зээлд бүтээгдэхүүн нэвтрүүлэхээс өмнө хэрэглэгчдийн хариу үйлдлийг урьдчилан тодорхойлох боломж олгодог. Нийтлэг байдлаар нийт шинэ бүтээгдэхүүний дөнгөж 50 гаруй хувь л зах зээлд нээлтээ хийж чаддагаас гадна тэдний 45 хувь нь дараагийн сараас амжилтгүй болж эхэлдэг тооцоолол байдаг.