Insight          Sudly            ShareWallet                                                                            

Menu Close

ШИНЭ БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ТЕСТ СУДАЛГАА

Концепт тест судалгаа нь шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, маркетингийн санаа, брэндийн концепцийг хэрэглэгчдэд танилцуулж, тэдний хүлээлт, хандлагыг үнэлэх аргачлал юм. Энэ судалгаа нь зах зээлд бүтээгдэхүүн нэвтрүүлэхээс өмнө хэрэглэгчдийн хариу үйлдлийг урьдчилан тодорхойлох боломж олгодог. Нийтлэг байдлаар нийт шинэ бүтээгдэхүүний дөнгөж 50 гаруй хувь л зах зээлд нээлтээ хийж чаддагаас гадна тэдний 45 хувь нь дараагийн сараас амжилтгүй болж эхэлдэг тооцоолол байдаг.

Монгол Улс, Улаанбаатар хот-13311, Баянзүрх дүүрэг, 25-р хороо,

Нарны зам, Маргад хотхон, 80-02 хаус

Бидэнтэй холбогдох

marketing@g-insight.mn