Insight          Sudly            ShareWallet                                                                            

Menu Close

ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГАА

Хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн түвшин нь танай брэнд хэрэглэгчдийнхээ хүлээлтэд хэр зэрэг нийцэж байгааг тодорхойлоход ашиглагддаг бөгөөд давхар бүтээгдэхүүн үйлчилгээний чанарын үзүүлэлт болж өгдөг. Энэхүү судалгаанаас та бүтээгдэхүүн үйлчилгээнийхээ детайл бүр дээрх хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлох боломжтой тул

ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН ТҮВШИН

Таны үзүүлж буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээнд хэрэглэгчид хэр зэрэг сэтгэл ханамжтай байгаа бол? Аль процесс, деталь дээр хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж муу байгааг хэмжих буюу таны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онолшилгоо гэж хэлж болохуйц судалгаа юм. Ингэснээр та бүхээгдэхүүн үйлчилгээгээ илүү сайжруулах боломж бүрдэнэ.

ҮНЭНЧ ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ/ХЭРЭГЛЭГЧ

Мэдээж сэтгэл ханамж өндөр хэрэглэгчид таны бүтээгдэхүүнийг дахин худалдаж авна. Урт хугацааны үнэнч үйлчлүүлэгчид ингэж бий болдог. Харин таны үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж ямар түвшинд байгаа вэ?

Монгол Улс, Улаанбаатар хот-13311, Баянзүрх дүүрэг, 25-р хороо,

Нарны зам, Маргад хотхон, 80-02 хаус

Бидэнтэй холбогдох

marketing@g-insight.mn