Insight Sudly ShareWallet
EN
Хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн түвшин нь танай брэнд хэрэглэгчдийнхээ хүлээлтэд хэр зэрэг нийцэж байгааг тодорхойлоход ашиглагддаг бөгөөд давхар бүтээгдэхүүн үйлчилгээний чанарын үзүүлэлт болж өгдөг. Энэхүү судалгаанаас та бүтээгдэхүүн үйлчилгээнийхээ детайл бүр дээрх хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлох боломжтой тул
Таны үзүүлж буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээнд хэрэглэгчид хэр зэрэг сэтгэл ханамжтай байгаа бол? Аль процесс, деталь дээр хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж муу байгааг хэмжих буюу таны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онолшилгоо гэж хэлж болохуйц судалгаа юм. Ингэснээр та бүхээгдэхүүн үйлчилгээгээ илүү сайжруулах боломж бүрдэнэ.
Мэдээж сэтгэл ханамж өндөр хэрэглэгчид таны бүтээгдэхүүнийг дахин худалдаж авна. Урт хугацааны үнэнч үйлчлүүлэгчид ингэж бий болдог. Харин таны үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж ямар түвшинд байгаа вэ?